#1 2012-04-30 14:31:40

Morgana

Administrator

Zarejestrowany: 2012-04-27
Posty: 100
Punktów :   

FC - zasady ogólne.

Frostcovered City (FC) jest to dungeon. Znajduje się on w samym górnym lewym rogu mapy
http://img685.imageshack.us/img685/8895/mfcb.jpg


Aby otworzyć przejście i dostać questy potrzebny jest 85+ Lvl.
Głównym a tak naprawdę jedynym zadaniem jest zabicie wszystkich bossów. Jest ich łącznie 10 i znajdują się tutaj:
http://img193.imageshack.us/img193/3713/fc123.jpg

1 - Miejsce Startowe
2 - Thunderclaw
3 - Diabolic Shocktrooper
4 - Cyclotra Styren
5 - Dreadindra
6 - Asoteric Runewolf
7 - Messenger of Fear
8 - Oceania Master
9 - Decaying Fragrance
10 - Asotheric Runephoenix
11 - Holeen Champion of Fientazzar

W takiej kolejności musi się to odbyć nie ma możliwości aby coś opuścić. Całość trwa od 2h (zgrany dobrze dobrany team 85-90+ lvle) do 6h (świeży team nie wie na co się pisze).

Role.
Barb - Pulla.Tankuje bossy i moby,czyli to co zwykle.
Cleric - Często BB,Party Heal, IH, Purify podstawowe rzeczy.
Wizard - Zhen AoE głownie podczas czyszczenia drogi
BM - Aoe Stun (zwłaszcza na bishopy) bardzo ważny oraz smoki. Te 2 skille sa głównie potrzebne na FC.
Veno - Jak ma Herca może tankowac 9/10 Bossów, do tego debuffy i remove buffy z ost bossa
Archer - Tak jak Wiz, głównie zhen AoE + redukcja max hp na bossach
Psy - Aoe Stun + Aoe skille Wink
Sin - Aoe z debuffem + BP
Sekker - Aoe(vortex), debuffy na bosach.
Mystic - support dla clera, resurect. jeżeli nie ma clera to roślinki imitujące party heal/bb. Normalny heal oraz buffowanie pullera shieldem peta Salvation.

Przydatność w teamie (1-6):
Barb - 5
Cleric - 5
Veno (herc) - 4,5
Veno (bez herca) - 2,5
Archer - 4
Wizard - 3
BladeMaster - 4,5
Psychic - 3,5
Assasin - 5
Mystic - 4
Sekker - 5


Przebieg.

1. Zaczynamy od zbiórki w dung, 85+ lvl bierze questa od Lin Yan (questa można wziąć za każdym razem jak wejdziemy do dung), trzeba go ukończyć aby dostać "Faithfulness", co to jest i do czego to nam potrzebne o tym później.

Po drodze spotkamy moby o nazwie "Glacial Shade", pełnią one rolę guardiana do otwierania drzwi, trzeba je ubić jak tylko się je zobaczy aby przejść dalej.

2. Pierwszy boss Thunderclaw. Sam boss nie jest mocny, tank i cler nie powinni mieć jakichkolwiek problemów. Jedynym problemem są pułapki. Summonuje on w losowo wybranych miejscach w pomieszczeniu pułapki które wybuchają po 5 sekundach. Te pułapki to pomarańczowe okręgi, jak się pojawi pod wami to trzeba najszybciej z niego zejść, inaczej otrzyma się obrażenia za ok. 5k, czasem 1 pułapka jest na drugiej więc dmg może się stackowac 5k-10k-15k...

3. Drugi boss Diabolic Shocktrooper. Jak wejdziecie do pomieszczenia zauważycie npc. Nie należy odrazu z nim gadać. Pierw trzeba się ustawić a potem ktoś gada z npc. Daje on questa, zabić "Elementosy". Im więcej ich ubijemy tym słabszy będzie boss (mocny jak nie ubijemy mentosów, średni jak ubijemy ich trochę i słaby jak ubijemy ich dużo). Same mobki nie biją pełnią rolę jakby ożywiania bossa. Całe party musi się skupić na 1 mentosie gdyż znikają po 30 sekundach i pojawiają się nowe na ich miejsce, jak każdy będzie bił innego to żadnego nie zdążycie ubić i boss będzie mocny. Co do bossa, to jest dość charmożerny. Boss zmienia bardzo często aggro, do tego sealuje i usypia. Cler musi nie tyle leczyć co spamować purify na wszystkich ludzi z party. Gdy boss targetuje daną osobę to sealuje ją (dany osobnik nie może nic robić, coś ala stun, nie można wtedy tez pić potów, herbów itp itd tylko genie działa) która otrzymuje dość spory dmg w tym czasię. Cler powinien odrazu dać takiemu purify. Po ubiciu bossa pojawiają się Bishopy z 4 lisami dookoła, które należy jak najszybciej ubić (DD głównie skupia sięna Bishopach).

4. Cyclotra Styren. W tym pokoju tak jak w poprzednim ujrzymy npc. Po zagadaniu pojawi się boss i smoczy jeździec (dragon). Boss nie należy do trudnych, DD powinni skupiać się na dragonie (ma on aoe stuna), a potem dopiero na samym bossie. Dragon respi się po jakimś czasie, zazwyczaj zdąży zrespić się 1-2 razy zanim boss padnie. Sam boss ma tez Bleeding aoe, które może być groźne jedynie dla wiz/psy/cler a reszta nie powinna mieć z tym problemu. Po zabiciu bossa otrzymujemy "Faithfulness".

5. Dreadindra. Jeden z najgorszych jak nie nawet najgorszy boss w FC. Boss sam w sobie nie jest aż tak silny, jedyny problem w tym, że summonuje Bishopy (Aoe unieruchamianie + Aoe podstawowy atak-magiczny + aoe interrupt, czyli nie ma co na bb liczyć). Gdy będzie ich więcej, można bardzo szybko paść. Tank powinien skupić się tylko na tankowaniu bossa, gdy reszta teamu zabija bishopy i jak się uda to między bishopami atakować bossa. Najlepszym healem jest przy tym bossie Party Heal. Oprócz tego boss jeszcze usuwa wszystkie nasze buffy (oprócz osoby która go tankuje).

6. Kolejny boss Asoteric Runewolf. Boss ogólnie sam w sobie mocny nie jest, nie powinno być problemu aby go tankować. Jedyny problem to jego aoe, które zabiera 4k hp 10-20 razy, czyli krótko nie można tego przeżyć. Tego aoe nie można cancelować. Jest na to sposób jednak, boss nas ostrzega kiedy będzie aoe, a mianowicie mówi:
SUPER...
POWERFULL...
MIGHTY...
WHIRLING...
SLASH... <= Po tym następuje aoe.

Czyli, jak boss zaczyna krzyczeć całe party powinno biegać w kółko aby stać jak najdalej od niego, zasięg jego aoe nie jest aż tak wielki ma 15 metrów. Po tym aoe można kontynuować zabijanie bossa.

7. Messenger of Fear. Boss ten jest dość łatwy, jedynie co to czasem bije aoe (Party Heal wystarcza), oraz usypia aoe wszystkich (tak jak Slither na Tai Chi). Po jego ubiciu pojawia się NPC który nas teleportuje do następnego bossa gdy zagadamy (85+ lvl inaczej trzeba iść do następnego bossa z buta)

8. Oceania Master. Boss jak każdy nie jest zbytnio silny, ale trzeba przestrzegać paru zasad. Po pierwsze w pomieszczeniu z bossem jest masa mobów, naprawdę sporo, trzeba je wszystkie zabić przed zaatakowaniem bossa. Po drugie nie można używać AOE skilli na bossa ponieważ summonuje swoje klony, jak je uderzymy to wybuchną one zadając 5k dmg wszystkim osobom w pt. Trzecia sprawa przy tym bossie to łapki (nie wiem czy takie jak na TT ale coś na podobnej zasadzie działają), które zadają obrażenia za 5k tez aoe, maja 1hp i trzeba je zabić jak najszybciej, najlepiej się do tego nadaje archer i/lub bm.

Po tym bossie pojawia się NPC z niespodzianką. Każdy dostanie questa za którego jest exp, ilość expa zależy od ilości ubitych duchów które się będą bardzo szybko respić i znikają po 3 sekundach, więc aoe ile wlezie, im więcej ubitych tym wiecej bonusowego expa.

9. Decaying Fragrance. Jedyny boss którego veno herc nie może tankować. Posiada on axe debuffa (taki sam jak jeden z bossów w FB69, czy też Krimson), nie można go cancelować oraz boss rzuca go co 10-20 sekund, więc cler musi się napocić z purify. Druga sprawa to boss ma aoe stuna, i to wszystko czego można się spodziewać.

10. Przed ostatni boss Asotheric Runephoenix. Jest to latający boss, trzeba go zaatakować i lurnać w takie miejsce, aby tank go dosięgnął (inaczej sprowadzić do parteru). Boss ma AoE, Party Heal wystarczy, oprócz AoE posiada tez Chi drain, wysysa Chi z tanka i leczy sobie tym HP.

11. Ostatni boss Holeen. Boss ten na początku jest w 2 postaciach, fizyczna i duchowa. Trzeba ubić jedną z nich (obojętnie która), po czym druga część znika i pojawia się jego prawdziwa forma Holeen Champion of Fientazzar. Boss ten używa wszystkiego Seali, Stuny, Zamraża. Posiada też AoE nie zbyt mocne ale nie można go zignorować (AoE ma kilka hitów tzn zaatakuje nas pare razy). Boss ostrzega nas przed swoim aoe. Oprócz tego rzuca na siebie buffy gdy ma ok. 20% hp.

Gdy wszystkie bossy będą zabite, będzie można oddać "Faithfulness"(jeśli byliśmy w stanie zrobić wszystkie questy po drodze) i każdy kto oddał je otrzyma Chest of Faith z której można zdobyć:
- Perfect Stones,
- Chest of Coins,
- Flawless Shards,
- Scarlet Fruit,
- Mirage Celestone,
- Auspicious Ring: Order (FC Gold Ring),
- Unicorn Spirit Ring: Order (FC Gold Ring).

Questy w FC.

1. Wind and Snow (Main Quest)
NPC: Elder of the Streams
Wymagany Level: 75
Nagroda: Coin: 100k, EXP: 200k, Spirit: 40k, Reputation: 20.
Przebieg questa:
1. Wind and Snow: Snowy Ruins - Zagadać do Frost Adventurer w Snowy Village.
2. Wind and Snow: Ashes to Ashes - zlokalizować young Lin’s remains w FC i przynieść spowrotem cokolwiek znajdziecie do Frost Adventurer.
3. Wind and Snow: Last Survivor - Zagadać z Frost Resident w North Barrier Village.
4. Wind and Snow: Son of Fate - Zagadać z Orphanage Owner in North Barrier Village.
5. Wind and Snow: Hellraiser - Zagadać z Frostcover Necromancer in North Barrier Village.
6. Genesis: Paper Crane - Użyć the Paper Crane do znalezienia the Frost Recluse.
7. Genesis: The Millennium War - Zagadać z Elderem of Etherblade.
8. The Genesis: Elves’ Spell - Zagadać z Elderem of the City of the Plume.
9. The Genesis: Spell of the Untamed - Zagadać z Untamed Veteran in City of the Lost.
10. The Genesis: Glacial Wraith - Wrócić do Frost Recluse i z nim pogadać.
11. Fall of the City: The High Priestess - Wejść do FC i znaleść High Priestess Glacia.
12. Fall of the City: City Lord - znaleść duszę Lorda FC Holana w Glacia's Temple w FC
13. Fall of the City: Last Wish - Zacznij "Enemy Incoming" quest od Frost Lord Holan. Zabij the Glacix Elementos. Zabij jaką kolwiek wersję Diabolic Shocktroopera (2gi boss).
14. Fall of the City: An End - Zabij Holeen, Champion of Fientazzar (0/1) zagadaj do the Frost Elder.
15. Fall of the City: Journal of Frost - Zwróc Journal of Frost Elderowi 1k Streams.

2.
Ruthless Ones (Side Quest)
NPC: Frost Recluse
Wymagania: Ukończony Wind and Snow: Hellraiser (Main) quest
Zadanie:
-Zabij Frostshadow Assassin (0/5)
-Zabij Iceshadow Assassin (0/5)
-Zabij Snowshadow Assassin (0/5)
Nagroda: Coin: 70k EXP 90k Spirit 18k

3.
Soul Salvation (Side Quest)
NPC: Frost Adventurer
Wymagania: Ukończony Wind and Snow: Hellraiser (Main) quest
Zadanie:
-Zdobądź Adventurer's Soul (0/9) poprzez zabijanie Frost Bishopów.
Nagroda: Coin: 70k EXP 90k Spirit 18k

4.
Vengence for Lin (Side Quest)
NPC: Frost Adventurer
Wymagania: Ukończony Wind and Snow: Hellraiser (Main) quest
Zadanie:
-Zabij Dreadindra (0/1)
-Zabij Asoteric Runewolf (0/1)
Nagroda: Coin: 80k EXP: 100k Spirit: 20k

5.
A Daring Rescue (Repeatable)
NPC: Lin Yan w FC
Wymagania: Level 85
Zadanie:
1.
- Zabij Dreadindra (0/1)
- Zabij Asoteric Runewolf (0/1)
2. Infiltrate the Prison - Zlokalizuj Frost Jail w FC i uratować Shiner Nin.
3. Cyclotra Styren - Zabić the Cyclotra Styren aby uwolnić Shiner Nin.
4. A Couple's Reunion - Zagadaj do Lin Yan.
Nagroda: Faithfulness

6.
Evil Spreading (Repeatable)
NPC: Celestial Sister
Wymagania: Kill Oceania Master in Frozen Hall
Zadania: Zabij przynajmniej 1 Frozen Head które pojawiają się dookoła Celestial Sister. Zdaj raport gdy Frozen Head przestaną się pojawiać.
Nagroda: EXP: 9k Spirit: 1.8k Item: Sincerity

7.
Sincerity (Repeatable)
NPC: Frost Elder
Wymagania: Items Faithfulness and Sincerity
Zadanie: Oddaj oba itemy do Frost Eldera aby otrzymac specjalna skrzynke.
Nagroda: Item: Chest of Sincerity

Chest of Sincerity zawiera to samo co Chest of Faith

Inne zdobycze w FC.
- FC - Past
- Flawless Shardy
- Zlote Bronie FC (z ost bossa)
- Zielone Bronie FC (z ost bossa)
- Zielone EQ FC (z każdego bossa)
- Exp z mobków jest dość spory

Co do broni i eq z FC to szansa jest mała.

Offline

 

#2 2012-05-17 12:13:06

Chidori

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-05-15
Posty: 10
Punktów :   

Re: FC - zasady ogólne.

wtrącę swoje 3 grosiki co do pomijania bossów to 3 bossa (Cyclotra Styren) można pominąć co wiele drużyn nienastawionych na full runa robi ;p

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gsmdevils.pun.pl www.independence.pun.pl www.polishdragon.pun.pl www.creed.pun.pl www.hero.pun.pl