#1 2012-04-28 09:21:09

Morgana

Administrator

Zarejestrowany: 2012-04-27
Posty: 100
Punktów :   

Barbarian

Barbarian
http://img59.imageshack.us/img59/8743/barbarian.png

Klasyczny build:
1 Vit, 3 Str, 1 Dex,
2 Vit, 3 Str,


II Wariant:

1 Vit, 3 Str, 1 Dex,
albo
1 Vit, 2 Str, 2 Dex,

( Dex max 60)

Zalety:
Umożliwia używanie lekkiej zbroi i zwiększa szansę krytyka oraz uniki.

Wady:
-Obniża ilość HP.


http://img13.imageshack.us/img13/3460/pwbarbarianwall1680.png


Spis treści:

Plusy i minusy I.
II. Atrybuty
-A. Jak każdy stat wpływa na inne atrybuty
-B. Ile - siła, zręczność, witalność i magia,której nie potrzebuje Barbarzyńca?
III. Główne Stat Buduje
-A. Str-Based Damage Dealer
-B. Hybrydowy
-C. Cysterna (zalecane Build)
IV. Sprzęt
-A. Pierścienie Dokładność i Gems Dusza
-B. Wymagania biegów Dual Osie i ciężkiego pancerza
V. Umiejętności


Informacje tle:
Barbarzyńcy (znany również jako Werebeast-WB w innych wersjach)
Płeć: Mężczyzna
Atak Typ / Zakres: fizyczne / Bliska Ranga.
Specjalizuje się w: siekiery i młoty.
Specjalizacja: tankowanie

Kliknij tutaj, aby zobaczyć opisy umiejętności
http://www.ecatomb.net/skillpwi.php

Barbarzyńca / Werebeast:

    I.Hybryda [skupić się na dmg Armageddon] - wygląda bardziej jak czołg.
    II. Dmg Barbarian - koncentruje się na maxowaniu umiejętności/skilli.
    III. Cysterna Barbarian Guide - o wykorzystaniu umiejętności i bycie w party.


Plusy i minusy I.
Naprawdę zależy od budowy / biegu, ale tutaj są ogólne założenia.
Zalety:

    Wysoka HP
    High Rate HP Recovery
    Dobra obrona fizyczna
    Umiejętności, aby pomóc utrzymać aggro
    Best / Tank Poszukujemy w każdym PT.
    Ściągacze  = Niezbędny w TW.
   

Wady:

    Małą dokładnością (ze względu na niski DEX w większości buduje. Można rozwiązać to na wyższych poziomach z Blood Bath umiejętności, jak również +50% pierścienie na dexterity (Lv. 77?))

Minusy:
    Niskie szkody na początku / połowy poziomów
    Niskia Obronya Magii
    Wysokie koszty naprawy
 
    Wymaga cierpliwości. Wiele zrezygnować przed osiągnięciem lv 89 + z powodu wysokich kosztów i innych klas doskonali się bardziej pod względem uszkodzeń.


II. Atrybuty

A. Jak każdy stat wpływa na inne atrybuty:
Siła
(+4 Str dodaje +1 DEF; +6 Str dodaje +4 DEF)

    -zwiększa moc ataku bronią białą
    -wzrost fizycznej obrony

Armor wymagania:
-0,5 STR każdym poziomie magicznej szacie
-1 STR w lekkim pancerz
-2,5 STR w ciężkiej zbroi.


Zręczność
(+1 Zr Dokładność = +8 i Evasion +8)

   - zwiększa siłę ataku do broni zakres
    -uchylania się zwiększają (missy)
    -zwiększa dokładność
    -zwiększa  % krytycznych trafień
     (co 20 DEX daje 1% więcej krytycznych trafień)

    Armor wymagania:
-1 DEX każdym poziomie do lekkich zbroi
-0,5 DEX ciężkich pancerzy
-oczywiście 0 dla magicznej szaty.


Vitality
(+1 Vit = Max HP +17)

   - wzrost fizycznej obrony
    -zwiększa obronę magiczną
   - zwiększa HP
    -zwiększa szybkość regeneracji HP (UWAGA: HP regen jest zmniejszona o 75% w trybie walki)


Magia
(+1 Mag = Max MP +7)

    -zwiększa siłę ataku magicznego
    -zwiększa obronę magiczną
    -zwiększa MP
    -zwiększa szybkość regeneracji MP (UWAGA: MP regen jest zmniejszona o 75% w trybie walki)


Lv Up Bonus: Max HP +34, Max MP +14

B. Ile siła, zręczność, witalność i magia.której nie potrzebuje Barbarzyńca?

    Ilość siły w każdym buid-ldzie to wymagania do założenia toporu / młota , nic więcej i nic mniej. Nie ma sensu dodawać więcej niż Str konieczne, ponieważ wymogi bronii  są już tak wysokie, że będzie ledwo wystarczać
na inne punkty.
    Polecam dodanie co najmniej 1 Zręczności (DEX) co 2 poziomy, aż dostaniesz 60 Dex bez względu na budowę (jeśli masz dużą dokładność  po prostu zatrzymaj się na około 50 Dex).
    I pamiętaj, Ze +20 Dex = +1% krytycznych trafień.
Większość barbarzyńców stara się mieć tylko 62, 80, lub 104  w zależności od posiadanych przedmiotów( rodzaj zbroi). 62 Dex jest ciężkim wymogiem na zbroje,lvl 105, 104 Dex jest ostatnim wymogiem zbroję lekką.
    80 Dex  powinno być max,chyba że masz zamiar na czystym PKerem to może około 104 Dex.
    Dodaj jak najwięcej punktów w Vitality, jak można (w końcu więcej Vit = lepisze tankowanie, który jest głównym celem Barbariana.
Także więcej HP = większej szkody Armageddon ->Więcej martwych ludzi;p ).

   Klasa Barbarzyńca nie potrzebuje dodawać żadnych punktów magii. Dlaczego? Ponieważ Barbarzyńcy nie mają żadnych magicznych ataków i magia obrony otrzymasz od swojej magi,lecz jest jej zbyt mało, równie dobrze można dodać te punkty do Vit zamiast. Nie podnoś MP,można łatwo ją dodać za pomocą kamyków bądź innych przedmiotów.

III. Główne Staty Klasy Barbarzyńca

UWAGA: Wszystkie wersje skupiono się przede wszystkim na realizacjach broni / zbroi i ich wymagań, a następnie w oparciu na pozostałych punktów.

    Wybierz styl.który najlepiej nadaje się do twojego stylu gry.
    Możesz spróbować hybrydową  budowę postaci (do szybkiego levelowania), a następnie przekształcić się na cysternę (tank) na wyższym poziomie (aby przetrwać w lochach / TW / PVP), a na końcu dodać trochę więcej Dex zanim osiągnie poziom max (dla PKingu).


A. Str-Based Damage Dealer
Zbroja: Heavy Armor
VIT = 1 każdy poziom
STR = 3 na każdym poziomie
DEX = 1 każdy poziom

Komentarze: Leveluje szybko na niskim poziomie, ale ma mało HP później. Jeśli szukasz wysokiej szkody, równie dobrze można być Blademasterem.

B. Hybryda
Zbroja: Light Armor dla magicznych przeciwników , Heavy  Armor dla fizycznych przeciwników.

VIT = 1 każdy poziom
STR = 2,5 każdym poziomie
DEX = 1,5 każdym poziomie
(Lub 2 Vit / 5 Str / 3 Dex każde dwa poziomy)

Komentarz: Te same uwagi jak Buildzie A, chyba że będziesz miał przyzwoite dokładności bazy i krytycznych trafień. Działa dobrze w PVP jeśli pójdziesz ze ścieżką Demon na lv 89. Dodatkowo, będąc w stanie przejść  z ciężkich do lekkich zbroi pozwoli to na minimalizacje obrażeń magicznych. Lepiej zbuduj klasę A. Nadal te buildy nie tak przydatne, jak normalni tankerzy.

C. Cysterna-Tank (zalecane Build)
Zbroja : Heavy Armor
VIT = wszystkie punkty pozostałe
STR = następujące wymagania sprzętowe.
DEX = następujące wymagania sprzętowe.

Uwagi: party i  Territory War i  miłość tego typu. Doskonały do ​​tankowania bossów / mobów i jako ściągacz katapulty w TW, ale nie oczekiwać, że zabijecie rzeczy tak szybko, jak inne klasy, chyba,że  będziesz na bardzo wysokim poziomie. Gdy pojawi się Armageddon lvl 10 i bardzo wysokie HP, będziesz mistrzem własnych w PvP. Korzystanie Blood Bath pomaga.

IV. Sprzęt

A.Accuracy Rings i Soul Gems

    Wszystkie wersje bardzo skorzysta z Blood Bath umiejętności lv. 10 (Zmniejsza maksymalną ilość HP i redukuje HP o 16% w celu zwiększenia dokładności o 200% przez 10 minut) i +50% pierścienie dokładności (dex). Blood Bath łatwo rozwiązuje problem niskiej dokładności. +50% Pierścienie na dokładność,mogą być używane na  Lv. 77.Nie są koniecznością, ale to bardzo pomaga w PVP na wysokim poziomie, gdy zatęsknisz za Archerami i Blademasterami.

    Uwaga:  +50% pierścienie na dokładność (aka Lingyun pierścienie): LingYuns są prawie bezwartościowe, jeśli dex pBarbarzyńcy nie jest co najmniej umiarkowanie wysoki. LingYuns nie korzystają z Blood Bath w ogóle, co jest ich największą wadą. Ponadto, nie będzie mógł uzyskać tych pierścieni do około lvl 70, a nawet wtedy, są one dość drogie i rzadkie.
    Ponadto, jeśli masz do lv 90, można zastąpić pierścienie Lingyun z TT 90 złote pierścienie (każdy +30% dokładność i +2% crit) = więcej szkód. Działa najlepiej ze ścieżką Demon, ponieważ ta droga dodaje więcej krytycznych trafień pewnych umiejętności i +100% więcej dokładności Blood Bath.
   
    Biżuteria M.def zrównoważa obronę przy użyciu ciężkiego pancerza i jest zalecana.


B. Wymagania Siekier/ Młotków i Heavy Armor:
lvl ;str ;nadmiar dex
1 5 5 0
2 6 5 4
3 8 5 7
4 9 5 11
5 12 6 12
7 16 6 18
8 16 7 22
9 20 7 23
10 20 7 28
11 24 8 28
12 28 9 28
13 33 9 28
15 40 10 30
16 44 11 30
17 48 12 30
18 52 13 30
19 56 14 30
20 60 15 30
21 65 15 30
22 66 16 33
23 70 16 34
24 74 17 34
26 79 17 39
27 83 18 39
29 90 18 42
30 92 19 44
31 95 20 45
33 100 21 49
34 104 22 49
36 107 24 54
37 110 26 54
39 120 26 54
40 120 26 59
41 125 26 59
43 129 26 65
44 134 26 65
46 137 31 67
47 143 32 67
49 151 32 67
50 151 32 72
51 155 32 73
52 160 32 73
53 160 32 78
54 164 32 79
56 169 32 84
57 173 33 84
59 181 33 86
60 182 34 89
61 185 35 90
62 185 38 92
63 189 38 93
64 194 38 93
66 198 38 99
67 203 38 99
69 212 39 99
70 212 39 104
71 215 41 104
73 220 46 104
74 224 47 104
76 232 49 104
77 236 50 104
79 246 50 104
80 246 50 109
81 246 50 114
83 252 53 115
84 256 54 115
85 261 54 115
86 263 55 117
87 267 56 117
88 272 56 117
89 277 56 117
90 277 56 122
91 277 58 125
93 281 59 130
94 285 60 130
95 290 60 130
96 294 61 130
97 298 62 130
98 303 62 130
99 308 62 130
100 308 62 135
101 308 62 140
103 309 62 149
104 314 62 149
105 314 62 154

V.

SKILLE AKTYWNE – ATAK FIZYCZNY (POSTAĆ LUDZKA)


Nazwa: Stomp of the Beast King
Broń: Młoty i Topory
Level: 1
Ranga: Inchoation
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,2 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 0,7 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 3 sekundy
Opis: Zadaje przeciwnikowi fizyczne obrażenia.
Holy: Istnieje 25% szansy na odzyskanie 20 punktów Vigoru po uderzeniu przeciwnika.
Dark: Czas ładowania zwiększony o 3 sekundy, ale atak może 100% trafić prosto w cel.
------------------------------------

Nazwa: Garrotte
Broń: Młoty i Topory
Level: 3
Ranga: Inchoation
Potrzebny Skill: Stomp of the Beast King
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,2 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 0,8 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 8 sekund
Opis: Zadaje obrażenia fizyczne wywołując dodatkowo krwawienie na 15 sekund.
Holy: Każde obrażenia otrzymane z krwawienia są zwiększone o 15%.
Dark: Czas krwawienia obniżony o 3 sekundy.
------------------------------------

Nazwa: Swell
Broń: Młoty i Topory
Level: 13
Ranga: Autoscopy
Potrzebny Skill: Stomp of the Beast King
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,4 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 1,2 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 8 sekund
Opis: Zadaje obrażenia fizyczne przeciwnikom znajdującym się przed nim w przestrzeni na kształt wachlarza.
Holy: Zasięg ataku rozszerzony o 50%.
Dark: Czas ładowania skilla obniżony o 2 sekundy.
------------------------------------

Nazwa: Mighty Swing
Broń: Młoty i Topory
Level: 16
Ranga: Autoscopy
Potrzebny Skill: Garrotte
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,2 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 0,9 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 6 sekund
Opis: Zadaje duże obrażenia fizyczne przeciwnikowi z szansą ogłuszenia go na 4 sekundy.
Holy: Czas ładowania skilla zmniejszony o 1 sekundę.
Dark: Szansa ogłuszenia przeciwnika zwiększona do 60%.
Uwagi dodatkowe: Zawsze trafia w cel (ale % na ogłuszenie pozostaje normalny)
------------------------------------

Nazwa: Penetrate Armor
Broń: Młoty i Topory
Level: 23
Ranga: Transform
Potrzebny Skill: Mighty Swing
Vigor: 30
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,2 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 0,7 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 3 sekund
Opis: Zadaje przeciwnikowi fizyczne obrażenia i zmniejsza jego obronę fizyczną.
Holy: Redukcja obrony fizycznej zwiększona do 45%.
Dark: Konsumpcja Vigoru zmniejszona o 10.
------------------------------------

Nazwa: Firestorm
Broń: Młoty i Topory
Level: 29
Ranga: Naissance
Potrzebny Skill: Swell
Vigor: 100
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,5 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 2 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 15 sekund
Opis: Zadaje obrażenia fizyczne przeciwnikom w linii prostej i sprawia, że otrzymują kolejne obrażenia od żywiołu ognia przez 15 sekund.
Holy: Dodatkowe obrażenia żywiołu ognia zwiększone o 1500.
Dark: 25% szansy, że furia nie zostanie skonsumowana.
------------------------------------

Nazwa: Slam
Broń: Młoty i Topory
Level: 39
Ranga: Reborn
Potrzebny Skill: Firestorm
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,4 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 1,1 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 8 sekund
Opis: Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom wokoło w promieniu 10 metrów i odpycha ich na pewien dystans.
Holy: Czas ładowania skilla zmniejszony o 2 sekundy.
Dark: Zyskuje 18 punktów Vigoru po każdym trafieniu przeciwnika.
------------------------------------

Nazwa: Beast King Onslaught
Broń: Młoty i Topory
Level: 49
Ranga: Vigilance
Potrzebny Skill: Penetrate armor
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,4 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 1,1 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 8 sekund
Opis: Zadaje obrażenia przeciwnikowi znajdującemu się w dużej odległości i obniża jego zdolność uników na 8 sekund.
Holy: Opóźnienie skilla zwiększone o 0,7 sekundy, ale atak może 100% trafić prosto w cel.
Dark: Umożliwia zwiększenie o 35% wchodzenie krytyka na 6 sekund.
------------------------------------

Nazwa: Armagedon
Broń: Młoty i Topory
Level: 59
Ranga: Doom
Potrzebny Skill: Slam
Vigor: 200
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,4 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 1,8 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 30 sekund
Opis: Zamienia połowę swojego HP i MP w potężny atak zadający obrażenia przeciwnikom w promieniu 12 metrów.
Holy: Konsumpcja HP i MP zmniejszona o 15%.
Dark: Obrażenia zwiększone o 10%.
------------------------------------

Nazwa: Clean Sweep
Broń: Młoty i Topory
Level: 100
Ranga: Heaven Celestial/Daimon Elder
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki zasięg
Opóźnienie (Delay Time): 0,5 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 0,5 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 30 sekund
Opis: Zadaje przeciwnikowi podstawowe obrażenia i istniej 20% szansy na zdjęcie jego wszystkich buffów.
Holy:
Dark:
------------------------------------

SKILLE AKTYWNE – BUFFY (POSTAĆ LUDZKA)


Nazwa: Beast King's Inspiration
Broń: Młoty i Topory
Level: 19
Ranga: Transform
Potrzebny Skill: Feral Regeneration
Vigor: Brak
Zasięg: -
Opóźnienie (Delay Time): 0,5 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 2 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 3 sekundy
Opis: Zwiększa sobie i otaczającym członkom party górny limit HP na 30 minut.
Holy: Czas działania skillu zwiększony do 1 godziny.
Dark: Zyskuje dodatkowe 50% Vigoru po użyciu skilla.
------------------------------------

Nazwa: Blood Bath
Broń: Młoty i Topory
Level: 29
Ranga: Naissance
Potrzebny Skill: Beast King's Inspiration
Vigor: Brak
Zasięg: -
Opóźnienie (Delay Time): 1 sekunda
Czas rzucania (Casting Time): 2 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 15 sekund
Opis: Obniża maksymalną i bieżącą ilość HP, aby zwiększyć swoją celność na 10 minut.
Holy: Górny limit HP obniżony tylko o 10%.
Dark: Celność zwiększona do 300%.
------------------------------------

Nazwa: Strength of the Titans
Broń: Młoty i Topory
Level: 49
Ranga: Vigilance
Potrzebny Skill: Blood Bath
Vigor: Brak
Zasięg: -
Opóźnienie (Delay Time): 1 sekunda
Czas rzucania (Casting Time): 2 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 3 sekundy
Opis: Zwiększa sobie i otaczającym członkom party atak fizyczny na 30 minut.
Holy: Dodane obrażenia zwiększone o 50%.
Dark: Szansa krytyka u członków party zwiększona o 5% na 1 minutę.
------------------------------------

Nazwa: Rage of Beast King
Broń: Młoty i Topory, Puste Ręce
Level: 19
Ranga: Transform
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: Brak
Zasięg: -
Opóźnienie (Delay Time): Efekt natychmiastowy
Czas rzucania (Casting Time): -
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 30 sekund
Opis: Zamienia każde otrzymywane obrażenia w 5 punktów Vigoru przez 15 sekund.
Holy: Czas działania skilla zwiększony do 20 sekund.
Dark: Za każde otrzymane obrażenia 8 punktów Vigoru.
Uwagi dodatkowe: Jak się ma poniżej 50% HP włącza się tarcza, która niweluje obrażenia magiczne (może wchłonąć 2k obrażeń) przez 10 sec np. moby zabierające po 700HP, po uruchomieniu 6HP.
------------------------------------

Nazwa: Violent Triumph
Broń: Młoty i Topory
Level: 79
Ranga: Nirvana
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: 50
Zasięg: -
Opóźnienie (Delay Time): Efekt natychmiastowy
Czas rzucania (Casting Time): -
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 60 sekund
Opis: Czyni cel odporny na stun, paralyze i inne negatywne statusy przez 10 sekund.
Holy:
Dark:
------------------------------------

SKILLE AKTYWNE – TRANSFORMACJA


Nazwa: True Form
Broń: Młoty i Topory, Puste Ręce
Level: 9
Ranga: Autoscopy
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: Brak
Zasięg: -
Opóźnienie (Delay Time): Efekt natychmiastowy
Czas rzucania (Casting Time): -
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 6 sekund
Opis: Przemiana w białego tygrysa. Wzrasta szybkość poruszania i górny limit HP, ale zostaje obniżona siła ataku.
Holy: Górny limit HP zwiększony do 40%.
Dark: Po przemianie w tygrysa siła ataku nie zostaje zmniejszona.
------------------------------------

SKILLE AKTYWNE – ATAK FIZYCZNY (POSTAĆ BESTII)


Nazwa: Flesh Ream
Broń: Młoty i Topory, Puste Ręce
Level: 9
Ranga: Autoscopy
Potrzebny Skill: True Form
Vigor: 20
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,2 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 1 sekunda
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 3 sekundy
Opis: Zadaje przeciwnikowi fizyczne obrażenia, powodując krwawienie przez 15 sekund i skupiając jego uwagę na sobie.
Holy: Konsumpcja Vigoru zmniejszona o 5.
Dark: Czas ładowania zmniejszony o 0,5 sekundy.
Uwagi dodatkowe: Zawsze trafia w cel
------------------------------------

Nazwa: Alacrity of the Beast
Broń: Młoty i Topory, Puste Ręce
Level: 19
Ranga: Transform
Potrzebny Skill: Flesh Ream
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,2 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 0,8 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 12,5 sekundy
Opis: Zadaje przeciwnikowi fizyczne obrażenia przerywając ich bieżący skill.
Holy: Dodatkowe obrażenia zwiększone o 800.
Dark: Czas ładowania zmniejszony o 1 sekundę.
Uwagi dodatkowe: Ma 50% szans na paraliż przeciwnika na 3 sekundy.
------------------------------------

Nazwa: Devour
Broń: Młoty i Topory, Puste Ręce
Level: 29
Ranga: Naissance
Potrzebny Skill: Alacrity of the Beast
Vigor: 35
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,2 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 1 sekunda
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 6 sekund
Opis: Zadaje fizyczne obrażenia przeciwnikowi i obniża jego obronę fizyczną na 10 sekund.
Holy: 25% szansy, że Vigor nie zostanie skonsumowany tylko zwiększony o 35 dodatkowych punktów.
Dark: Czas trwania Armour Break zwiększony o 5 sekund.
Uwagi dodatkowe: Zmniejsza atak lvl przeciwnika o 2 przez około 3 sekundy.
------------------------------------

Nazwa: Surf Impact
Broń: Młoty i Topory, Puste Ręce
Level: 39
Ranga: Reborn
Potrzebny Skill: Devour
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,4 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 1 sekunda
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 8 sekund
Opis: Zadaje obrażenia fizyczne przeciwnikom i czasowo obniża ich szybkość o 50%.
Holy: Redukcja szybkości zwiększona do 65%.
Dark: Istnieje 25% szansy sparaliżowania celu na 4 sekundy.
------------------------------------

Nazwa: Sunder
Broń: Młoty i Topory, Puste Ręce
Level: 59
Ranga: Doom
Potrzebny Skill: Surf Impact
Vigor: 200
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 0,6 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 2,5 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 30 sekund
Opis: Zadaje fizyczne obrażenia przeciwnikom w promieniu 12 metrów powodując dodatkowo krwawienie na 30 sekund i absorbując dużą ilość HP.
Holy: Całkowita ilość odzyskanego HP zwiększona do 6666.
Dark: Odzyskuje jednorazowo 4000 HP i każdy jego atak jest krytykiem przez 5 sekund.
------------------------------------

Nazwa: Ancestral Rage
Broń: Młoty i Topory
Level: 100
Ranga: Heaven Celestial/Daimon Elder
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: 100
Zasięg: 18 metrów
Opóźnienie (Delay Time): 0,5 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 0,5 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 5 minut
Opis: Zadaje przeciwnikom w promieniu 18 metrów 200% podstawowych obrażeń i unieruchamia ich na 8 sekund.
Holy:
Dark:
------------------------------------

SKILLE AKTYWNE – DEBUFFY (POSTAĆ BESTII)


Nazwa: Roar
Broń: Młoty i Topory
Level: 34
Ranga: Naissnce
Potrzebny Skill: Poison Fang
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 1 sekunda
Czas rzucania (Casting Time): 2 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 60 sekund
Opis: Skłania wszystkich przeciwników w promieniu 12 metrów do ataku na niego. Im wyższy level tym większa skuteczność.
Holy: Obniża magiczny atak przeciwnika do 30% wartości z ekwipunku na 10 sekund.
Dark: Na 10 sekund zwiększa fizyczny rykoszet o 100%.
------------------------------------

Nazwa: Frighten
Broń: Młoty i Topory
Level: 44
Ranga: Reborn
Potrzebny Skill: Roar
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 1 sekunda
Czas rzucania (Casting Time): 2 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 15 sekund
Opis: Obniża atak i szybkość przeciwników w promieniu 12 metrów na 10 sekund.
Holy: Istnieje 33% szansy sparaliżowania znajdujących się wokoło przeciwników na 3 sekundy.
Dark: 20% szansy ogłuszenia otaczających przeciwników na 3 sekundy.
------------------------------------


Nazwa: Untamed Wrath
Broń: Młoty i Topory
Level: 79
Ranga: Nirvana
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: Brak
Zasięg: 10 metrów
Opóźnienie (Delay Time): 1 sekunda
Czas rzucania (Casting Time): 1,5 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 60 sekund
Opis: Swoim rykiem powoduje masową nienawiść pośród wrogów w promieniu 15 metrów i oszałamia ich na 1 sekundę.
Holy:
Dark:
------------------------------------

SKILLE AKTYWNE – BUFFY (POSTAĆ BESTII)


Nazwa: Poison Fang
Broń: Młoty i Topory
Level: 26
Ranga: Transform
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: Brak
Zasięg: Krótki dystans
Opóźnienie (Delay Time): 1,5 sekundy
Czas rzucania (Casting Time): 2 sekund
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 15 sekund
Opis: Po przemianie w tygrysa dodaje wszystkim zwykłym atakom obrażenia na bazie drewna przez 15 minut.
Holy: Czas działania skilla zwiększony do 30 minut.
Dark: Dodane obrażenia elementu drewna zwiększone do 50%.
------------------------------------

Nazwa: Invoke the Spirit
Broń: Młoty i Topory
Level: 59
Ranga: Doom
Potrzebny Skill: Shape-Shifting Intensify 10lv
Vigor: 200
Zasięg: -
Opóźnienie (Delay Time): 1 sekunda
Czas rzucania (Casting Time): 2 sekundy
Ładowanie skilla (Cooldown Time): 60 sekund
Opis: Redukuje 90% otrzymywanych obrażeń przez 20 sekund, ale równocześnie obniża szybkość poruszania o 50%.
Holy: -
Dark: -
------------------------------------

SKILLE PASYWNE


Nazwa: Feral Regeneration
Broń: Młoty i Topory
Level: 6
Ranga: Inchoation
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: Brak
Opis: Zwiększa regenerację HP.
Holy: Dodaje kolejne 10 punktów do regeneracji many.
Dark: Regeneracja HP zwiększona do 35 punktów na sekundę.
------------------------------------

Nazwa: Swimming Mastery
Broń: Młoty i Topory
Level: 9
Ranga: Autoscopy
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: Brak
Opis: Szybkość pływania zwiększona o 50%
Holy: -
Dark: -
------------------------------------

Nazwa: Axe and Hammer Mastery
Broń: Młoty i Topory
Level: 29
Ranga: Naissance
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: Brak
Opis: Zwiększona siła ataku fizycznego, kiedy używasz młotów i toporów.
Holy: Dodatkowe obrażenia otrzymane z broni zwiększone do 100%.
Dark: Kiedy używasz długiej broni cios krytyczny jest zwiększone o 1%.
------------------------------------


Nazwa: Shape-Shifting Intensify
Broń: Młoty i Topory
Level: 13
Ranga: Autoscopy
Potrzebny Skill: Brak
Vigor: Brak
Opis: Kiedy jesteś w postaci tygrysa zwiększona fizyczna obrona.
Holy: Dodatkowa fizyczna obrona zwiększona do 120%.
Dark: Po przemianie krytyk zwiększony o 2% podczas ataku.


Dane zaczerpnięte z http://pwi.perfectworld.com/

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.extremefighters.pun.pl www.mysteamforum.pun.pl www.magic-fight.pun.pl www.aztec-ogame.pun.pl www.psychoterapia.pun.pl